PŁATNOŚCI I WYSYŁKA

 
 
Istnieją 3 metody płatności za produkty w naszym sklepie:
- płatność online (dotPay, PayPal, Blik)
- pobranie, płatne gotówką u kuriera
- płatność przelewem tradycyjnym
 
 
Nr konta firmowego Santander Bank Polska : 63 1090 1694 0000 0001 3436 2846
 
 
Możliwy jest zakup na raty – należy wybrać opcję dotPay – mRaty.
Zgodnie z regulaminem mBanku, zakupu na raty można dokonać przy wartości powyżej 300 zł
 
 
Większość zamówień realizowana jest w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania przesyłki pobraniowej. Jeśli płatność lub wybór pobrania nastąpi do godziny 12.00 w dniu roboczym, zamówienie zostaje wysłane jeszcze tego samego dnia.
 
Posiadamy również produkty, gdzie wysyłka następuje w ciągu 10 dni. Czas wysyłki podany jest wtedy na dole w opisie aukcji. 

Istnieje możliwość wyboru przesyłki kurierskiej firmy DPD lub Paczkomatu InPost.
 
Odbiory osobiste realizowane są w piątki i soboty, w punkcie na Ursynowe - ul. Dereniowa 2c lok.220. Warunkiem odebrania zegarka jest wpłata z góry i wcześniejsze umówienie się telefoniczne. Prosimy pamiętać, że jest to tylko punkt odbioru, a nie nasz sklep stacjonarny. W przypaku chęci zwrotu produktu należy go odesłać na adres wskazany w karcie gwarancyjnej. Nie ma możliowści zwrócenia go osobiscie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z e-sklepem, w którym został zakupiony towar - https://watchplanet.pl/kontakt
 
 
Wysyłka produktu opłaconego z góry jest bezpłatna na terenie Polski.

Przy wyborze opcji wysyłki pobraniowej na terenie Polski, doliczany jest koszt w wysokości 11 zł.
Koszty wysyłki zagranicznej naliczane są wg aktualnych cenników (kurier GLS lub Poczta Polska).

W momencie zrealizowania zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
Mail będzie zawierał nazwę przewoźnika oraz numer listu przewozowego.