NAPRAWY I REKLAMACJE

Przyczyny zatrzymania zegarka

Istnieje kilka przyczyn zatrzymania zegarka. Najbardziej prawdopodobną jest rozładowanie baterii. Aby sprawdzić stan naładowania baterii, należy udać się do zegarmistrza.
Przyczyną zatrzymania zegarka może być również uszkodzenie mechanizmu, rozregulowane wskazówki, czy uszkodzona tarcza.

 
 
Zasady gwarancji
Każdy zakupiony w naszym sklepie zegarek objęty jest 24-miesięczną gwarancją, która obowiązuje wyłącznie z pieczątką firmy e-Biznes na książeczce gwarancyjnej watchplanet. Serwis wykonywany jest przez doświadczonego zegarmistrza.
 
 
Gwarancja obejmuje:
- mechanizm zegarka
- wskazówki
- wszystkie elementy cyferblatu
Gwarancja nie obejmuje:
- zużycia baterii
- zużycia eksploatacyjnego wynikającego z naturalnego starzenia się zegarka, np.:
a) paska i bransolety
b) uszkodzenia koperty, koronek, przycisków, zapięcia
c) uszkodzenie szkiełka i kryształków (zbicie, porysowanie)
d) złuszczanie się powłok elementów lakierowanych i galwanizowanych
chyba, że uszkodzenia zostały zgłoszone w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zegarka (w takiej sytuacji zegarek należy odesłać w ciągu tych 5 dni roboczych, na własny koszt).
- zniszczenia spowodowanego nieprawidłowym używaniem i przechowywaniem zegarka
- zniszczenia zegarka wynikającego z niewłaściwego stosowania się do klas wodoszczelności
- uszkodzenia powstałego w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi
Gwarancja traci ważność z powodu:
- naprawy bądź otwierania zegarka przez osoby do tego nieuprawnione
- uszkodzeń chemicznych, fizycznych, termicznych, mechanicznych
- uszkodzeń spowodowanych działaniem pola magnetycznego
- narażenia zegarka na działanie temperatury powyżej +50ºC i poniżej -20ºC oraz nagłych ich zmian (zanurzenie w zimnej wodzie po uprzednim nagrzaniu, sauna, zanurzenie w gorącej wodzie itp.)
 
 
Gwarant zobowiązuje się do ustosunkowania się do żądań reklamacyjnych w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zegarka wraz z kompletem dokumentów.

Zasady reklamacji
1. Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z podbitą kartą gwarancyjną watch2love oraz wypełnionym protokołem reklamacyjnym – POBIERZ
 
 
2. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
 
 
3. Adres do wysyłki produktu reklamacyjnego:
 
Time Concept
Al. KEN 36 lok. 112B
02-797 Warszawa
 
4. Kontakt:
 
serwis@watchplanet.pl
tel. 530 884 177
w godz. 9.00-16.00 
 
 
5. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia otrzymania produktu.
 
 
6. W razie wątpliwości związanych z przyczyną usterki, zegarek zostanie poddany ekspertyzie oraz odesłany do rzeczoznawcy. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego użytkowania zegarka objętego gwarancją, koszt usługi rzeczoznawcy ponosi reklamujący, po uprzednim potwierdzeniu kosztów. W przypadku, gdy rzeczoznawca uzna wadę, jego koszty ponosi sprzedawca.
 

Serwis:
W naszej firmie wyodrębniony jest dział serwisowy, który kompleksowo zajmuje się naprawą zegarków kwarcowych.
Wychodząc naprzeciw, nie tylko naszym klientom, postanowiliśmy również stworzyć możliwość naprawy zegarków zakupionych poza naszym sklepem.
Skończyła Ci się gwarancja, a zegarek nie działa? Stłukło się szkiełko? Znudził kolor bransolety?  
Nie czekaj i odeślij zegarek do nas! W przypadku pytań prosimy o kontakt z serwisem, gdzie zostaną udzielone szczegółowe informacje.